Mnie tu już nie ma

Przeprowadziłem się, teraz znajdziecie mnie pod www.zzagranico.pl Tematyka bloga się nie zmienia, gospodarz nadal pozostaje ten sam, ale nowych postów już w tej witrynie nie spotkać

niedziela, 28 lipca 2013

Teledysk Bobbiego.

Bobby the Unicorn, czyli Daro i ja dopuściliśmy się małej kolaboracji. On, muzyk powoli wkraczający na większe sceny i ja, który chciałby o sobie napisać coś równie fajnego ale zdecydowanie nie ma co. Złożyłem z filmików nakręconych w Hiszpanii i Portugalii coś na kształt teledysku. Właściwie nie jest jakoś tragicznie, ale zdecydowanie Oscara nie będzie za operatorkę. Zapraszam.


Niestety muzyka nagrana studyjnie przez Bobbego jest spokojna, idealna dla kobiet, a nie nagrań z wyprawy, a chciałem się w nią wpasować, dlatego będzie bardziej damsko niż powinno być. Na szczęście na koncertach Daro nie szczędzi gardła, także polecam tego jednorożca.


Pozdrawiam,
Jesula